Τρόποι Αποστολής

Η παράδoση γίνεται με υπηρεσία ταχυμεταφορών (Courier) και οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ. H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών,(στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω). Αν μας καλέσετε μέχρι τις 14:00 τηλεφωνικώς στο 28920 29075 επεξεργαζόμαστε και αποστέλλουμε την ίδια μέρα την παραγγελία σας. Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ως εξής:

Για παραγγελίες κάτω των 60€ επιβαρύνεστε με 4€ μεταφορικά. Για παραγγελίες άνω των 60€ είναι δωρεάν.

Για παραγγελίες με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή επιβαρύνεστε 2€ έξοδα αντικαταβολής.

Αν τα προϊόντα φτάσουν στον προορισμό που μας έχετε υποδείξει αλλά δεν υπάρχει κάποιο άτομο να παραλάβει το δέμα τότε ο διανομέας θα αφήσει ένα σημείωμα που θα σας προτρέπει να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία. Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση μέσα στις επόμενες 10 εργάσιμες μέρες το δέμα επιστρέφει στο κατάστημα μας. Σας προτείνουμε για να αποφευχθεί η παραπάνω κατάσταση να επιλέγεται διευθύνσεις όπου πάντα θα υπάρχει κάποιος να παραλάβει το δέμα (π.χ. εργασιακός χώρος).

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1.  Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
  2. Σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  3. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.